دقیق ترین مدل دوربین و میکروفون بیسیم جاسوسی ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳
نوشته شده توسط : camerasp

کوچکترین دوربین و میکروفون بیسیم ریز که همزمان با فیلمبرداری تصویر و صدا رو به ۵۰۰ متر دورتر از شما که یه مانیتور و .. هست انتقال میدهد.
بدون نياز به سيمكارت يا اينترنت تصوير رو به شعاع ٥٠٠ متر ارسال میکند و همزمان یه هندزفری هم در گوش شما می باشد تا صدای اون نفری که تصویر شما رو میبینه بشنوین .
در صورتیکه دوست داشته باشین شعاع ارسال صدا و تصویر بالا تر باشد فرستنده طلایی رنگ باید تعویض و یک گیرنده ای بزرگتر از آن را خریداری کنید . متسفانه ما اینجا نتونستیم توضیحات بیشتری در مورد این کالا ارائه دهیم پس شما جهت گرفتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ضمنا قیمت پایه این دستگاه از ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان شروع میشود در صورتیکه واقعا قصد خرید دارید تماس بگیرید با تشکر
جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جدید با تلفن های ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳ و ۰۹۰۲۹۴۵۲۴۷۴ تماس حاصل فرمایید .اگر در تصاویر مربوطه شما عکس کلید یا جعبه سیگار رو میبینید به دلیل این عکسشون گرفته شده تا در ذهن شما اندازه این دستگاه یه شاخصی داشته باشه .
مشتریان عزیز میتوانند با مراجعه به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام شرکت مدلهای جدید را مشاهده فرمایند لینک کانالها پایین موجود می باشد.
https://t.me/hidecamera
https://www.instagram.com/tvmarketiran
‌‎
جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جدید با تلفن های ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳ و ۰۹۰۲۹۴۵۲۴۷۴ تماس حاصل فرمایید .

    





:: برچسب‌ها: دقیق ترین مدل دوربین و میکروفون , دوربین مداربسته 180 درجه , طریقه ی نصب دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته ی بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: